Использование резистов (Hardeners)
Angel Cartel — Все, в основном Explosive / Kinetic
Amarr Navy — Electromagnetic / Thermal
Guristas, Mordu`s Legion, Gallente Federation — Kinetic / Thermal
Blood Raiders Covenant — Electromagnetic / Thermal
Sansha`s Nation — Electromagnetic / Thermal
Serpentis — Kinetic / Thermal
Mercenary — Electromagnetic / Thermal / (Kinetiс (ракеты)
Caldary Navy — Kinetic / Thermal
Khanid Kingdom — Electromagnetic / Thermal
Zazzmatazz — 2xThermal / 2xKinetic / 1xElectromagnetic / 1xExplosive
Maru — Electromagnetic / Thermal
Mordu`s Legion — Kinetic / Thermal
Rogue Pirate — Electromagnetic / Explosive / Kinetic
Odamian — Kinetic / Thermal
Предпочтительный вид урона (Damage Type)
Angel Cartel — Electromagnetic (Shield) / Explosive (Armor) / Thermal
Amarr Navy — Electromagnetic (Shield) / Explosive (Armor)
Maru — Kinetic / Thermal
Mordu`s Legion — Electromagnetic (Shield) / Explosive (Armor)
Guristas — Electromagnetic (Shield) / Explosive(Armor) / Thermal / Kinetic
Blood Raiders Covenant — Thermal
Sansha`s Nation — Thermal
Serpentis — Thermal
Mercenary — Explosive
Caldari Navy — Explosive / Kinetic / Thermal
Khanid Kingdom — Electromagnetic (Shield) / Explosive (Armor)
Zazzmatazz — Electromagnetic (Shield) / Explosive (Armor)
Rogue Pirate — Electromagnetic (Shield) / Explosive (Armor)
Odamian — Electromagnetic (Shield) / Explosive (Armor)
Cоотношение типов миссий у разных видов агентов
Administration — 50% Kill, 50% Courier
Advisory — 34% Kill, 66% Courier
Archives — 5% Kill, 90% Courier, 5% Trade
Astrosurveying — 40% Kill, 30% Courier, 25% Mining, 5% Trade
Command — 97% Kill, 3% Courier
Distribution — 5% Kill, 95% Courier
Intelligence — 85% Kill, 15% Courier
Internal Security — 95% Kill, 5% Courier
Legal — 50% Kill, 50% Courier
Manufacturing — 5% Kill, 95% Courier
Marketing — 5% Kill, 95% Courier
Mining — 5% kill, 85% Courier, 10% Mining
Personnel — 80% kill, 20% Courier
Production — 5% kill, 95% Courier
Public Relations — 34% kill, 66, Courier
R & D — 50% Courier, 50% Trade
Security — 90% kill, 5% Courier, 5% Trade
Storage — 5% Kill, 95% Courier
Surveillance — 95% kill, 5% Courier
Пенальти на действие одинаковых модулей (Stacking penalty)
1-ый модуль: c(1) = 100,000% эффективности
2-ой модуль: c(2) = 86,9119842% эффективности
3-ий модуль: c(3) = 57,1037996% эффективности
4-ый модуль: c(4) = 28,2469117% эффективности
5-ый модуль: c(5) = 10,5988834% эффективности
6-ой модуль: c(6) = 2,9989473% эффективности
7-ой модуль: c(7) = 0,5134081% эффективности
8-ой модуль: c(8) = 0,2106917% эффективности